Assist A.Ş Yetkilileri Okulumuzu Ziyaret Etti

06 Mar

  • Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
  • Tüm Duyurular

Türk Telekom iştiraki olarak kurulan Assistt A.Ş.’nin Eğitim ve Kalite Yönetim Sistemleri Müdürü Faruk Çakmak ve Eğitim Yöneticisi Burak Ertürk Yüksekokulumuz Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü, Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı öğretim elemanları ile bir görüşme gerçekleştirdi. Sosyal Bilimler MYO Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölüm Başkanı Öğr. Gör. Özge AKŞEHİRLİ ile bölüm öğretim elemanları Öğr. Gör. Erdem AKDEMİR ve Öğr. Gör. Dr.Ömer Faruk ÖZGÜR’ün katıldığı görüşmede; şirketin çalışma şekli ve şirketin kurmuş olduğu Çağrı Merkezi Okulu’ndan bahsedildi.

Okulun Türkiye’de bir ilk olduğunu vurgulayan Faruk ÇAKMAK, uygulanan programın içeriğinden ve eğitim yönteminden bahsetti. Temel ve ileri seviye olarak iki fazdan oluşan programın temel seviyesinde katılımcılara çağrı merkezi süreçleri ile ilgili bilgi verilirken, ileri seviyede ise, katılımcıların çağrı merkezi yönetimiyle ilgili yetkinliklerinin geliştirilmesi hedeflenmekte olduğunu söyledi. Ayrıca, Assistt firması olarak kurdukları Çağrı Merkezi Okulu programı ile ilgili olarak, bir sosyal sorumluluk projesi şeklinde çeşitli üniversitelerle protokoller gerçekleştirdiklerini belirtti.

Çağrı merkezi sektörü ile ilgili birçok faydalı eğitimin yer aldığı Çağrı Merkezi Okulu programı için Düzce Üniversitesi’nin kendileri için bir öncelik olduğunu vurgulayan ÇAKMAK, okulumuzla da bir protokol gerçekleştirmek istediklerini belirtti.

Assistt firmasının işleyişinin, Çağrı Merkezi Okulunun ve yapılacak protokolün detaylarının konuşulduğu görüşme olumlu bir şekilde sonuçlandı.